تخصيص سهمیه سوخت روستاهای مرزنشین استان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

استاندار کرمانشاه :

تخصيص سهمیه سوخت روستاهای مرزنشین استان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

اسداله رازاني استاندار کرمانشاه گفت: تخصیص سهمیه صادرات سوخت ۹۰ هزار خانوار روستاهای مرزنشین استان کرمانشاه از یکم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، اسدالله رازانی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در استانداری برگزار شد؛ اظهار داشت: در این طرح به ازای 90 هزار خانوار روستاهای مرزنشین می‌توان سهمیه سوختی را صادر و از منافع حاصل از آن به حساب مرزنشینان واریز کرد آنچنان‌که در موضوع کوله‌بری 6 میلیارد دلار در مقطع 45 روزه به حساب مرزنشینان واریز شد .

وی با بیان اینکه این طرح فرصت مناسبی برای توسعه و تقویت صادرات و رونق اشتغال است، عنوان کرد: با اجرای این طرح که از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود 500 تا 600 دلار به صادرات از استان افزوده می‌شود .

رازانی گفت: با وجود اینکه بیشترین صادرات کشور به عراق از طریق کرمانشاه انجام می‌شود موفقیت بزرگی است اما باید تجار ایرانی تمام نیازمندیهای عراق را تولید کند .

وی با بیان اینکه پنج درصد از صادرات کشور در مرزهای استان کرمانشاه انجام می‌شود، تصريح كرد: بین صادرات و توسعه یافتگی ارتباط مستقیم وجود دارد و توسعه صادرات در بخش خدماتی و تجاری بیش از سرمایه نیازمند مهارت است .

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران