چندين طرح زيربنايي و خدماتي در بخش ماهيدشت افتتاح گرديد

افتتاح چندين طرح زيربنايي و خدماتي در بخش ماهيدشت

 

15 طرح گازرسانی در دومین روز از هفته دولت با حضور فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در روستاهای بخش ماهیدشت به بهره برداری رسید.

فضل اله رنجبر فرماندار كرمانشاه در مراسم افتتاح این طرح ها با اشاره به خدمات برجسته دولت تدبیر و امید از عزم و اراده دولت یازدهم با وجود موانع و مشکلات متعدد برای رفع محرومیت روستاهای شهرستان کرمانشاه خبر داد و اين تلاش ها را منشاء خدمات فراوانی دانست.           
همچنین در همين روز پروژه آسفالت، جدول گذاری و اصلاح شبکه معابر روستای چقاگینو با 2 میلیارد و 780 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن، کمک های دولت و خودیاری مردم افتتاح شد.    
افتتاح مسجد، زمین روباز ورزشی و سنگ فرش معابر روستای گوهرآباد با 2 میلیارد و 210 میلیون ریال از محل اعتبار کمک دولت و خودیاری مردم و همچنین افتتاح ساختمان مرکز آموزش زنان روستای قمشه سید یعقوب با 380میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری از دیگر پروژه های افتتاح شده  در گراميداشت هفته دولت در بخش ماهيدشت مي باشند.   
باغ مکانیزه سیب داربستی به مساحت چهار هکتار و یک میلیارد و 850 میلیون ریال از محل کمک دولت و بخش خصوصی و ساختمان دهیاری و بوستان کودک جامه شوران با 370 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری نیز به بهره برداری رسید.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران