ديدار بخشدار مركزي روانسر با خانواده هاي ايثارگر روستايي بخش مركزي شهرستان

بخشدار مرکزی روانسر گفت: مردم ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری های شهدا، ایثارگران و جانبازان  و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

حسن بهرامی در دیدار با تعدادی از خانواده های ایثارگر این بخش افزود: شهدای عزیز ما در برابر تجاوز دشمن ایستادند و اکنون این آسایش، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران نتیجه همان رشادت ها و دلاوری هایی است که آن غیورمردان از خود به یادگار گذاشتند.


وی تصریح کرد: آرزوی دیرینه شهدا نائل شدن به مقام رفیع شهادت بود و امروز همه ما وظیفه داریم راه و سیره آنان را در جامعه عملی کنیم.

بخشدار مرکزی روانسر  یادآور شد: جانبازان الگوی کامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و برای ما افتخار است که در خدمت این عزیزان باشیم.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران روانسر نیز با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخار است گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا، تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنهاست.

سید ایوب زارعی افزود: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

در این دیدارها از خانواده شهید غلامعلی محمدخانی در روستای خرم آباد سفلی و عبدالفتاح محمدی جانباز 25 درصد در روستای کلاه کبود دیدار و دلجویی شد.

شهرستان روانسر 135 شهید والامقام و 243 جانباز سرافراز و 11 صبور را  تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران