پیام مدیر کل دفتر امور روستایی به مناسبت آغاز هفته دولت

.
.متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در حیات پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده اند و در این میان، هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرصتی است تا در سرگذشت این اسوه های ایثار و مجاهدت به عنوان بخشی از تاریخ جانفشانی بزرگمردان کشورمان بیاندیشیم.
بدون تردید سیره این شهیدان در مسیر زندگی، مبارزه و خدمت که چهره واقعی از سیمای آرمانی خدمتگزاران راستین در نظام اسلامی را به نمایش می گذارد، همواره الهام بخش خادمین ملت در گذر زمان و در راه عظمت و افتخار این مرز و بوم می باشد.
اعتقاد حرفه ای دارم که انسان محور توسعه است و موفقیت و پیشرفت هر سازمانی به بهره وری، تخصص و پشتکار منابع انسانی آن بستگی دارد و دستیابی به اهداف و تعالی سازمانی بدون اهتمام کارکنان آن نتیجه بخش نخواهد بود.
نمونه بارز و مصداق عینی این خدمت گزاری در ساختار مدیریت توسعه روستایی استان کرمانشاه مشهود است که گواه آن اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی بی شمار در یکسال گذشته در استان و کسب رتبه برتر کشوری در پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی در سطح ملی بود که جا دارد به مناسبت این هفته مبارک از تمامی تلاشگران این حوزه اعم از کارکنان دفتر امور روستایی و شوراها، فرمانداران و بخشداران، دهیاران و کارکنان دهیاری ها و اعضای شوراهای اسلامی روستاها تشکر و قدردانی نمایم.
قطعا مسیر حرکت ما به سوی توسعه پایدار روستایی به این دستاوردها ختم نخواهد شد و برماست که با درک صحیح از ارزش های حاکم بر روح خدمت رسانی و سجایا و فضایل اخلاقی این دولتمردان نستوه و خستگی ناپذیر، راه عمران و آبادانی نواحی روستایی استان را تا دستیابی به افق های برتر توسعه با تعهد مسئولانه، کوشش هوشمندانه و تعامل سازنده تداوم بخشیم..

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران