پیام مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و تسلیت فرا رسیدن ماه محرم


🏴 پیام تقدیر و تشکر محمدجواد خجسته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه از حماسه حضور روستاییان غیور استان در انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین ع....

🔹متن پیام بشرح زیر است: 👇👇👇

بسم الله الرحمن الرحیم

🏴صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ الحُسَین “علیه السلام”

بدون تردید انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور گسترده ملت بزرگ ایران که با نمایش جلوه هایی زیبا از مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام همراه بود با پیروزی تاریخی مردم ایران به پایان رسید.
  در این اثنا مردم بصیر و آگاه استان کرمانشاه به ویژه روستاییان شریف و عشایر غیور با مشارکت حداکثری در این رخداد عظیم سیاسی بار دیگر ثابت کردند که همچنان با هوشیاری و بیداری بر عهد خود با آرمان های انقلاب، راه شهیدان و امام شهدا و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ثابت قدم ایستاده اند.
بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را به   پاس خلق این حماسه از آحاد جامعه روستایی استان اعلام داشته، از سعی وافر و اهتمام مستمر دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها که در طول این مدت با ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تشویق و ترغیب هرچه بیشتر مردم، بستر مناسبی برای شرکت چشمگیر و معنادار روستانشینان معزز در هر دو مرحله انتخابات را فراهم ساختند، تشکر می نمایم.
قطعا ملت ایران در مسیر عظمت ایران زمین راه، هدف و آینده مشترکی دارند که بر همگان واجب است در فردای انتخابات با همدلی و همبستگی برای اعتلای نام و پرچم کشورمان و  پیشرفت میهن عزیزمان تلاش نماییم.
فرصت را مغتنم می شمارم، حلول ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به هم استانی های مومن به خصوص مردم متدین و متقی نواحی روستایی تسلیت عرض نموده، تاکید می نمایم که دهیاران و اعضای شوراها با برنامه های فرهنگی، تعزیه خوانی، برپایی مراسمات سوگواری و آیین های مذهبی و سیاه پوشی محیط روستا زمینه را برای بهره مندی ساکنین مناطق روستایی استان از فضای معنوی، ربانی و ایمانی این ماه فراهم سازند.

خادم شما
محمدجواد خجسته

       ┄┄┅┅┅••❅🇮🇷❅••┅┅┅┄┄
♻️پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه
#اداره_کل_امورروستايي_وشوراها_استانداری_کرمانشاه
🆔 https://eitaa.com/rostaksh
🌐www.roostaksh.ir
             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران