جلسه توجیهی و بررسی عملکرد مسئولین امور مالی دهیاریها

.
اولین جلسه توجیهی و بررسی عملکرد مسئولین امور مالی دهیاریها به ریاست مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان در استانداری کرمانشاه برگزار گردید
🔹روز سه شنبه تاریخ ۲۹ خردادماه اولین جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد مسئولین امور مالی دهیاریها به ریاست محمدجواد خجسته مدیرکل امورروستایی وشوراهای استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استان و با حضور مدیرعامل شرکت سیلبرگ برگزار گردید.
🔸در این جلسه خجسته ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مسئولین امور مالی در به روزرسانی نرم افزار سیلبرگ جهت نظارت برخط و شفافیت مالی دهیاریها موضوعات و مطالب متعددی را مطرح کردند.ایشان همچنین بر ضرورت حضور منظم و فعال مسئولین امور مالی در محل کار، ضرورت انجام حسابرسی سالیانه، تمرکز بر رعایت ضوابط و مقررات آیین نامه مالی دهیاریها، پیگیری و رصد عملکرد مالی دهیاران، ثبت دهیاران در اتاق وضعیت، جلوگیری از خرد شدن پروژه های عمرانی، ثبت کلیه معاملات در سامانه ستاد و ...
تاکید ویژه داشتند.در این جلسه مقرر گردید کلیه مسئولین امور مالی دهیاریها تا ۲۳ تیرماه نسبت به بروزرسانی اسناد مالی سال ۱۴۰۳ در سامانه سیلبرگ و تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به بروزرسانی اسناد مالی سنوات قبل در سامانه سیلبرگ اقدام نمایند.

       ┄┄┅┅┅••❅🇮🇷❅••┅┅┅┄┄
♻️پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه

#اداره_کل_امورروستايي_وشوراها_استانداری_کرمانشاه

🆔 https://eitaa.com/rostaksh

🌐www.roostaksh.ir
             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران