تشکیل کمیته اشتغال شهرستان سرپلذهاب

.



🌐تشکیل کمیته اشتغال شهرستان سرپلذهاب با حضور دکتر خجسته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان.

🔹روز گذشته سه شنبه جلسه کمیته اشتغال شهرستان سرپلذهاب با حضور دکتر خجسته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان برگزار شد .

👈در این جلسه دکتر خجسته با یادآوری اهمیت اشتغال در حفظ سرمایه های اجتماعی استان گفت : همه دستگاههای اجرایی و بانک های این موضوع می بایست با هماهنگی و همکاری و حس مسئولیت به موضوع اشتغال توجه کنند .

🔸ایشان افزود : در سال گذشته دفتر امور روستایی و شوراها،در کشور رتبه نخست پرداخت تسهیلات تبصره 18 موضوع سهم معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری را بخود اختصاص دادو بانکهای عامل تا زمان اجرای آن باید به تعهدات خود کامل عمل کنند.

🔹وی سهم پایین برخی دستگاههای اجرایی شهرستان در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و رونق اقتصادی را برای توسعه منفی دانست و افزود: همه موانع و مشکلات این دستگاهها و پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از آن به مقامات مسئول منتقل می شود .
🔸مدیرکل امور روستایی و شوراها در پایان اهمیت نقش نظارت پس از پرداخت تسهیلات را مهم برشمرد و تصریح کرد : خدمات و فرصت های پیش آمده برای ایجاد و توسعه اشتغال می بایست با نظارت دقیق منجر به ایجاد شغل شده‌ و از هدر رفت این منابع جلوگیری کرد.دستگاههای اجرایی و سایر مراجع ذیصلاح می بایست کنترل قانونی تسهیلات را با اولویت دنبال کنند.

 ┅••❅🇮🇷❅••┅'
♻️پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای کرمانشاه

🆔 https://eitaa.com/rostaksh
🌐www.roostaksh.ir
             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران