پیام مدیر کل دفتر امور روستایی به مناسبت روز جهانی ارتباطات



🍃بسم الله الرحمن الرحیم🍃

✍️در عهد حاضر که بواسطه شتاب فزاینده پیشرفت های علمی و بهره گیری از تکنولوژی های نوین ارتباطی به عصر ارتباطات و اطلاعات شهرت دارد، نقش روابط عمومی در تنویر افکار عمومی و اعتمادسازی جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که مستلزم گسترش وترسیم شبکه های متنوع ومتعدد ارتباطی در پیکر اجتماع می باشد.
▫️نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر رسالت خطیر و جایگاه رفیع این حرفه در حفظ مصالح سازمان ومنافع عمومی می باشد.
▫️اینجانب با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی،اظهار امیدواری می نمایم که تلاشگران حوزه روابط عمومی در عرصه جهاد تبیین با ابتکار وخلاقیت در اهداف، صداقت وامانت داری در پردازش اطلاعات وتعامل سازنده ومستمر با جامعه در هدایت صحیح سرمایه اجتماعی کشور در مسیر دست یابی به آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران موفق وموید باشند.
▫️باور دارم که یک رسانه با یک روابط عمومی کارآمد و توانمند می تواند مسیر حرکت توسعه را تغییر دهد و انتظار می رود اعضای شوراها و دهیاران استان با الهام بخشی از این ایده، از نهادهای محلی یک صدای رسا بسازند که به موازات تبیین خدمات دولت و ایجاد نشاط اجتماعی زمینه مشارکت فعال مردم نواحی روستایی در توسعه همه جانبه روستاها و تحقق شعار سال"جهش تولید با مشارکت مردم"را فراهم سازند.
🗓 ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
       ┄┄┅┅┅••❅🇮🇷❅••┅┅┅┄┄
♻️پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه
#اداره_کل_امورروستايي_وشوراها_استانداری_کرمانشاه
🆔 https://eitaa.com/rostaksh
🌐www.roostaksh.ir
             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران