حضور دکتر خجسته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان در جلسه مدیران کل دفاتر امور روستایی

 

🌐حضور دکتر خجسته مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان در جلسه مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداریهای سراسر کشور در محل سالن جلسات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به ریاست جناب دکتر مدنی معاون محترم رییس جمهور.

 

👈 در این جلسه ضمن تبیین و ارائه سیاست های حوزه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در سال جاری، در راستای تدوین یک ساختار فرآیندی به منظور پیشرفت و توسعه روستاها، به عزم دولت سیزدهم به منظور تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" و مشارکت حداکثری مردم اشاره شد.

🔹در این جلسه دکتر خجسته با اشاره به پیشنهاد ویژه و تخصصی استاندار محترم کرمانشاه جناب دکتر صحرایی در راستای تمرکز دولت بر رفع مشکل بیکاری استان های با درصد بیکاری بالا و برگزاری اولین جلسه کارگروه به ریاست دکتر مخبر معاون محترم رییس جمهور،بر پایلوت نمودن استان کرمانشاه در اجرای برنامه های ویژه معاونت توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در اجرای طرح های ویژه توانمندسازی روستاها و اجرای رویدادهای ویژه مصوب آن معاونت ، تاکید کردند.

🔸شایان ذکر است مهمترین مشکل مطرح شده از سوی مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری، تعدد متولیان و عدم تمرکز در ساختار مدیریتی کشور در برنامه ریزی و اجرای برنامه های کلان و خرد در جهت پیشرفت و توسعه روستاهای کشور است.

       ┄┄┅┅┅••🇮🇷 ••┅┅┅┄┄

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه

#اداره_کل_امورروستايي_وشوراها_استانداری_کرمانشاه

🆔 https://eitaa.com/rostaksh

🌐www.roostaksh.ir

             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران