دیدار بخشدار مرکزی شهرستان صحنه با مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه

💥دیدار بخشدار مرکزی شهرستان صحنه با مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه
🔹مهندس زارعی بخشدارمرکزی شهرستان صحنه به همراه  کارشناسان بخشداری با مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه دیدار نمود.
🔷 در این دیدار بخشدارمرکزی صحنه ضمن تبریک انتصاب دکتر خجسته بعنوان مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در روستاهای بخش مرکزی شهرستان صحنه پرداخت و بیان داشت درسال گذشته با پیگیریهای دکتر شهبازی فرماندار محترم شهرستان و تدابیر و تلاش شبانه روزی بخشداری مرکزی در یک حرکت جهادی بسیار بزرگ و بی نظیر در این بخش انجام گرفت،که حاصل آن اجرای تعداد ۱۳ پروژه  آسفالت با مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع در معابر روستایی در سال ۱۴۰۲ را در بر داشت.
🔷وی تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی بسیار خوب مجموعه فرمانداری و بخشداری مرکزی با سایر دستگاههای اجرایی شهرستان به لطف خدا وضعیت عمرانی روستاهای بخش مرکزی صحنه در سال گذشته رشد بسیار مطلوبی را تجربه نمود.
🔷در ادامه این دیدار مهندس خجسته مدیر کل دفتر روستایی استانداری نیز اظهارداشت: دولت سیزدهم نگاهی تحول‌گرا به روستاها دارد و بر این اساس اولویت ما نیز در استان پرداختن به روستا و توسعه روستایی و اشتعال پایدار است.

🗓 ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
       ┄┄┅┅┅••❅🇮🇷❅••┅┅┅┄┄
♻️پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه
#اداره_کل_امورروستايي_وشوراها_استانداری_کرمانشاه
🆔 https://eitaa.com/rostaksh
🌐www.roostaksh.ir
             ┈┉┅━❀✨❀━┅┉┈

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران