يك مدال طلا؛ نقره و برنز حاصل تلاش كاروان ورزش هاي بومي و محلي استان در جشنواره ملي فرهنگي ورزشي روستا

يك مدال طلا؛ نقره و برنز حاصل تلاش كاروان ورزش هاي بومي و محلي استان در جشنواره ملي فرهنگي ورزشي روستا


بنا به گزارش واحد اطلاع رساني دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري؛ كاروان ورزش هاي بومي و محلي استان كه جهت شركت در رقابت هاي ورزش هاي بومي و محلي كشور عازم استان اصفهان شده بود؛ موفق به كسب يك مدال طلا؛ يك نقره و يك برنز شد.

بر پايه اين گزارش اعضاي كاروان ورزشي استان در رشته چوب كشي دختران مدال طلاي اين رقابت ها را كسب كرد؛ در رشته غازقلنگ مردان با كسب عنوان دومي مدال نقره را از آن خود كرد و در رشته تيرو كمان مردان صاحب گردن آويز يرنز شد.

احيايي بازي هاي بومي و محلي و حفظ ميراث معنوي اقوام مختلف ايران شامل فرهنگ؛ سنن و تمدن با هدف اتحاد و انسجام ملي در قالب يك ساختار فرهنگي مشترك براي تبيين هويت تاريخي يكپارچه در گستره وسيع جغرافيايي كشور از مهمترين اهداف برگزاري اين جشنواره عنوان شده است.   

شايان ذكر است اين جشنواره ملي ورزشي فرهنگي در روزهاي پنجشنبه و جمعه دوم و سوم شهريورماه به ميزباني شهرستان شاهين شهر استان اصفهان برگزار گرديد و در آيين اختتاميه آن رضوي معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري و تني چند از مديران كل دفاتر امور روستايي كشور ازجمله مهندس خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري كرمانشاه شركت داشتند.


دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران