دومین جلسه ستاد هماهنگی تهیه و نصب پلاک مشترک ساختمان منازل روستایی

دومین جلسه ستاد هماهنگی تهیه و نصب پلاک مشترک ساختمان منازل روستایی با حضور اعضا در محل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار گردید.

امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در این جلسه با تبیین ضرورت و اهمیت اجرای این طرح در استان اظهار داشت: هوشمند سازی آدرس ها مکانی در روستاها با توجه به پیشرفت های تکنولوژیک یک ضرورت است و در پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی دستگاه های خدمت رسان روستایی و اجرای الکترونیکی طرح های ملی مانند سرشماری ها حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: اداره کل پست استان و مجری طرح، اقدامات لازم جهت تهیه الگوی واحد پلاک در سطح استان به عمل آورند تا در آینده نزدیک عملیات اجرایی طرح شروع گردد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها خبر داد: در گام ابتدایی، این طرح در بخش های گواور؛ دینور و بخش مرکزی شهرستان کنگاور اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: سایر بخش های استان با نام گذاری معابر روستایی به عنوان زیرساخت انجام این کار زمینه را برای اجرای مطلوب و به موقع پروژه مذکور در استان کرمانشاه فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران گواور، دینور و مرکزی کنگاور و نمایندگان اداره پست با بیان چالش ها و چشم اندازهای روشن این طرح، آمادگی خود جهت همکاری و تعاملات سازنده با دست اندرکاران اجرایی را اعلام داشتند.



دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران