یادواره شهدا ی آبروی محله (شهید بهرامی ) در روستای علی آباد ساسل بخش کلاشی جوانرود برگزارشد

یادواره شهدا ی آبروی محله (شهید بهرامی ) درروستای علی آباد ساسل بخش کلاشی شهرستان جوانرود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، یادواره شهدای آبروی محله شهید حمید بهرامی ، به همت حوزه شهید مطهری شروینه با حضور خانواده های معظم شهدا،جانبازان وایثارگران واقشارمختلف مردم ومسئوولان در روستای علی  آبادساسل از توابع بخش کلاشی جوانرودبرگزارشد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانروددراین آیین گفت: عزت واقتدارایران اسلامی مدیون خون شهدا است .

سرهنگ فرامرز باوندپورافزود: برما تکلیف است که همیشه یادوخاطره شهدا را گرامی بداریم وادامه دهنده راه شهدا باشیم .  وی اظهارکرد: برگزاری یادواره های شهدا در کوچه و محله زندگی آنها این پیام را به همسایه ها می دهد که همسایه شما خانواده شهدا است، شهدایی که با دادن جان خود امنیت و آرامش را برای همه ما به ارمغان آوردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوانرودنیز گفت: آنچه که امروزوظیفه همه ماست وقرآن به هرمسلمانی دستورداده جهاد در راه خدا است.

 حجت الاسلام سجادکریمی افزود ارزش هایی که شهدا برای دفاع از ما قرار دادند، ایمان ، تقوا، جهاد و کوشش است و امروز دشمن با همه توان خود از طریق ماهواره ها و فضاهای مجازی دنبال آن است فرهنگ جامعه  وارزش هایی که ما برای آنها خون داده ایم از بین برود.

حجت الاسلام کریمی یادآورشد: شهدا در راه خدا جهاد کردندوشهید شدند ووظیفه همه ما ست که از آرمان های شهدا دفاع وادامه دهنده راه آنان باشیم .

شهرستان جوانرود340 شهید تقدیم انقلاب کرده است.



.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران