پیام مهندس امیر خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها به مناسبت روز شوراها

مطابق قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران؛ امور كشور بايد به اتكاي آراي عمومي اداره شود و طبق آيات قرآني( و امرهم شوري بينهم) و (شاورهم في الامر) مصرح در اصل هفتم؛ شوراها از اركان تصميم گيري و اداره امور كشور هستند؛ علاوه بر آن اصول يكصد تا يكصد و ششم قانون اساسي مجددا جايگاه و چارچوب قانوني وظايف و اختيارات شوراها را به عنوان اركان هميشگي اداره امور كشور مورد تاييد و تاكيد قرار داده است.

نهاد شوراها با شخصيت مدني و اجتماعي دهه دوم عمر خود را تجربه مي نمايد و در مسير تكامل اجتماعي؛ سازماني و اجرايي به سوي ايده آل هاي تشكيلاتي و خدمات رساني مطلوب گام           مي گذارد.

 نهم ارديبهشت ماه روز ملي شوراها را به مردم آگاه و فهيم استان كرمانشاه و به اعضاي محترم شوراهاي اسلامي روستا و بخش تبريك عرض نموده و اميدوارم بركات اين نهاد قانوني كه ريشه در تعاليم دين مبين اسلام؛ اصول مردم سالارانه انقلاب اسلامي و تجارب گرانقدر بشري دارد؛ روز به روز آشكارتر گردد.

اينجانب ضمن آرزوي موفقيت هاي بيشتر براي اين ثمره گرانقدر انقلاب اسلامي؛ مراتب تعهد و حمايت خود را از فعاليت هاي آن اعلام و از همه مديران و اعضاي محترم نظام اداري و اجرايي استان همكاري بيشتر را با شوراهاي روستايي درخواست مي كنم.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران