اهالی روستای کاسه کران از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

             اهالی روستای کاسه کران  تا خرداد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: اهالی روستای کاسه کران از توابع دهستان چله بخش مرکزی این شهرستان تانیمه دوم خرداد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

فرهاد همتی علت تاخیر در گاز رسانی به روستای کاسه کران گیلان غرب را ایراد شرکت گاز مبنی بر نقص مدارک لازم در خصوص تملک زمین ایستگاه خط انتقال گاز ذکر کرد.
وی اظهار داشت: پیگیری های لازم در راستای رفع مشکل صورت گرفت و پیش بینی می شود تا نیمه دوم خرداد خانوارهای ساکن در روستای کاسه کران گیلانغرب از نعمت گاز خانگی بهره مند شوند.
اين مسئول بیان کرد: پس از تکمیل مدارک مورد نیاز تملک زمین محل ایستگاه و تایید بهره برداری شرکت گاز کشور، موافقت گازدار کردن ایستگاه یاد شده اخذ و پس از انجام تست خطوط، کار علمک گذاری مشترکان در کمترین زمان ممکن توسط پیمانکار انجام خواهد شد.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: علاوه بر روستای کاسه کران که عملیات اجرایی تکمیل خطوط انتقال و ایستگاه آن انجام شده است، کار گازرسانی به سه روستای شیرزادی، شاعران و زینل خان نیز در مرحله تکمیل نهایی است و تا یک ماه آینده تمام روستاهای دهستان چله از توابع این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
همتی اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های گازرسانی در دست اقدام، شمار مشترکان خانگی در دهستان چله یک هزار و 50 مشترک به یک هزار و 500 مشترک افزایش می یابد.
رييس شوراي اداري شهرستان گيلان غرب تصريح كرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی و پیگیری های مستمر دولت و مجلس هم اکنون 47 درصد روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و از این حیث پس از شهرستان های شرقی استان کرمانشاه، بیشترین گاز رسانی درحوزه روستایی در شهرستان گیلانغرب انجام شده است.


دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران