در بخش هاي مختلف حوزه روستايي تحولات بزرگ عمراني و خدماتي ايجاد شده است

استاندار كرمانشاه:

در بخش هاي مختلف حوزه روستايي تحولات بزرگ عمراني و خدماتي ايجاد شده است

اسدالله رازانی استاندار كرمانشاه در آیین گازرسانی به 150 روستای استان که به مناسبت ايام الله دهه فرخنده فجر انقلاب و به صورت نمادین در روستای 'سراب خشکه' در مرکز استان برگزار شد، ‌اظهار داشت: امروز در بخش های مختلف حوزه روستايي از آبرسانی و راهسازی گرفته تا گازرسانی تحول بزرگی در کشور انجام شده است .       
وی بيان کرد: در زمان طاغوت روستائیان ارتباطی با حکومت نداشتند و از محرومیت‌های بسیاری برخوردار بودند  و مشكلات امروز به مراتب از گذشته كمتر است كه اميدوارم مردم قدرشناس خدمات انقلاب اسلامی و نعمت وجود انقلاب باشند .           
استاندار کرمانشاه گازرسانی به 150 روستای شهرستان کرمانشاه را یک مثال از خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: در گذشته دسترسی روستاییان به گاز اصلاً قابل تصور نبود .          
رازاني تاکید کرد: تردیدی نیست که وضعیت امروز کشور از دیروز بسیار بهتر است و در دولت تدبیر و امید هم با مدیریت و جهت گیری صحیح برای حل مشکلات کشور، سنگ های بزرگی از پیش پای مردم برداشته شده است؛ ‌و البته در کنار اين موفقیت‌ها ، مشکلاتی هم پیش رو است که دولت یازدهم برای رفع آنها برنامه هایی دارد .         

رييس شوراي اداري استان تصريح كرد: به روستایی بودن خود افتخار می‌کنم و همواره شاهد بوده ايم كه در روستا‌ها فرزندانی بوده اند که با کسب مدارک بالای تحصیلی به درجه عالی رسیده‌اند .               
به گفته مسئولان مربوط براي عمليات گازرسانی به اين 150 روستا؛ 360 میلیارد ریال هزینه شده است که با اجرای آن هفت هزار خانوار روستایي از نعمت گاز برخودار شدند.              

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران