رويكرد مدیریت توسعه روستايي استان به روستاها اقتصاد محور است

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري:

رويكرد مدیریت توسعه روستايي استان به روستاها اقتصاد محور است


علي گروسي مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهاي استانداری کرمانشاه در جمع روستاییان شهرستان روانسر گفت: روستاييان قشر زحمتکش و تولید کننده جامعه و از سرمایه های نظام هستند.

گروسی با اشاره به اینکه حامل پیام سلام استاندار محترم برای روستاییان باصفا، سخت‌کوش و مجاهد است؛ اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به روستاها دارد و باور دارد كه توسعه روستاها زیربنای توسعه ملی است.

وي در ادامه به طرح بزرگ گازرسانی به روستاها اشاره کرد و اعلام كرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید؛ تمامی روستاهای بالای بیست خانوار تا سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی اضافه کرد: رويكرد مدیریت توسعه روستايي استان به روستاها معیشت محور است و به دنبال ایجاد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در روستاها است.

 مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري خبر داد: در راستای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در روستاهای استان تفاهم نامه هايي در حال اجرايي شدن هستند.

در این بازدید که تا پاسی از شب طول کشید، روستاییان به بیان مشکالات و ارایه دیدگاه های خود در حوزه ها مختلف پرداختند و مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز با اشاره به جدیت مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات روستاییان، از تلاش ها و کارهای در دست اقدام به منظور حل این مشکلات سخن گفت.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران