فرماندار روانسر: 77 درصد خانوارهای روستایی روانسر از آب آشامیدنی سالم برخوردارند

77 درصد خانوارهای روستایی روانسر از آب آشامیدنی سالم برخوردارند

فرماندار شهرستان روانسر گفت: بیش از 77 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

حسین ویسمرادی در نشست تودیع و معارفه رییس اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان افزود: از محل اعتبارات استانی دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای توسعه و بازسازی روستاهای شهرستان تصویب شده است.

وی از اختصاص سه میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای کندوله بخش مرکزی این شهرستان خبر داد تصریح کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده و برای بهسازی چشمه ، ساخت مخزن ، خط انتقال و شبکه توزیع هزینه می شود.

فرماندار روانسر اظهار داشت: طی سه سال گذشته مشکل آب آشامیدنی 14 روستای این شهرستان برطرف شده است.

ویسمرادی اضافه کرد: مشکل اصلی شبکه آب  روستاهای روانسر فرسودگی و هدررفت آب است که باید آب و فاضلاب روستایی با اولویت بندی مشکلات در راستای رفع آنها اقدام کند.

وی تاکید کرد: در تخصیص اعتبارات به پروژه های آب و فاضلاب روستایی نگاه ویژه ای داریم .

فرماندار روانسر گفت: به دلیل کمبود اعتبارات متاسفانه تاکنون در حوزه فاضلاب روستایی اقدام خاصی نشده و باید به این مقوله هم نگاه ویژه داشته باشیم و آمارها نشان می دهد فقط در 10 روستای سطح استان شبکه جمع اوری فاضلاب انجام شده است.

کیکاوس عزیزی نسب مدیر پیشین آب و فاضلاب روستایی روانسر نیز گفت: در حال حاضر 107 روستا با پنج هزار و 950  خانوار تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی شهرستان روانسر هستند

در پایان این نشست از زحمات کیکاوس عزیزی نسب مدیر پیشین آب و فاضلاب روستایی روانسر قدردانی و بختیار مرادی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران