روز ملي روستا در شهرستان اسلام آباد غرب گرامي داشته شد

روز ملي روستا در شهرستان اسلام آباد غرب گرامي داشته شد      

همايش گرامیداشت روز ملی روستا و ارج نهادن به روستاییان با حضور دهیاران، شوراهای اسلامی وت عدادی از مدیران دستگاه های دولتی ،امام جمعه اسلام آباد غرب، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و بخشداران مرکزی وح میل در محل تالار غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار گردید.       
 معاون برنامه‌ریزی فرمانداری در ابتدای این مراسم به صورت جداگانه به تبیین جایگاه اجتماعی ،فرهنگی واقتصادی روستا و روستاییان پرداخت.

وي با بیان اینکه 60 درصد از روستاهای اسلام آباد غرب تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، گفت : تمام روستاهای بالای بیست خانوار اسلام آباد غرب تا پایان سال آینده از نعمت گاز بهره مندی می شوند .         
اين مسئول با اشاره به اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها؛ به ارائه چند آماردر برخی شاخص های زیرساختی پرداخت و افزود:
  بهرمندی از راه آسفالته روستایی در حال حاضر بالغ بر 90% است و میانگین اجرای طرح هادی در شهرستان نیز بالاتر از میانگین استانی می باشد.
 معاون برنامه ريزي فرمانداري اسلام آباد غرب تصريح كرد: دغدغه دولت این است که در جهت افزایش روحیه امید و مطلوبیت شرایط زندگی در روستاها تلاش نماید و در این راستا شاخصه های مختلف رو به رشد قابل قبول بوده اما با شرایط مطلوب هنوز فاصله دارد.        

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران