طرح هاي پژوهشي بايد با محوريت ترفيع مشكلات مردم شهر و روستا تدوين گردند

معاون امور عمراني استانداري:

طرح هاي پژوهشي بايد با محوريت ترفيع مشكلات مردم شهر و روستا تدوين گردند

مهندس مجتبی نیک کردار در جلسه شورای پژوهش شهری و روستایی استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه طرح های پژوهشی باید منجر به حل مشکلات گردد؛ گفت: طرح و پژوهش کتابخانه ای مشکلی را حل نمی کند بنابراین در تدوین و مطالعه طرح های پژوهشی باید تلاش شود تا مشکلی از مشکلات شهر و روستا حل گردد.

معاون امور عمرانی استانداری تاکید کرد: طرح های پژوهشی باید طوری تدوین شوند که مردم در مطالعه و اجرای آن نقش داشته باشند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های پژوهشی علاوه بر اثربخشی در استفاده بهینه از منابع و توسعه پایدار باید در الزام رعایت و توسعه محیط زیست و کاهش هزینه ها نیز تاثیرگذار باشند.

مهندس نيك كردار همچنین با تاکید بر تدوین و اجرای طرح های پژوهشی در روستاها برای حل مشکلات تصريح كرد: با توجه به اینکه برای دو هزار و 700 روستا استان نمی شود که یک طرح پژوهشی را مورد مطالعه و اجرا قرار داد بنابراین در روستاها باید مسائل مشترک مبتلاء مورد توجه قرار گیرد که منجر به حل مشکلات تعدادی از روستاها شود.

اين مقام مسئول بيان داشت: هر چقدر بتوانیم ماندگاری را در روستاها افزایش دهیم علاوه بر اینکه به گسترش تولید کمک کرده ایم در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها نیز اقدام موثری انجام داده ایم که در تسریع حل مشکلات جامعه شهری هم اثربخش خواهد بود

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران