90 درصد محورهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب از نعمت راه آسفالت برخوردارند

فرماندار اسلام آبادغرب:

90 درصد محورهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب از نعمت راه آسفالت برخوردارند

 

افشين كريمي فرماندار اسلام آباد غرب از برخوداری 90 درصد از محورهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب از نعمت جاده آسفالته خبرداد .

افشین کریمی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان اسلام آباد غرب محور روستاهای سوران_سرخک از توابع دهستان حومه شمالی بخش مرکزی این شهرستان مرمت گردید.       
وی ادامه داد: راه ارتباطي اين روستاها به سبب گذشتن چند سال از عمر آسفالت محور؛ برخی از نقاط آن به دلایل مختلف تخریب گردیده بود كه علاوه بر نامساعد نمودن شرایط برای تردد روستاییان؛ زمینه برای ایجاد حوادث جاده ای بویژه در ایام زمستان که از نقاط کوهستانی و برف گیر شهرستان می باشد فراهم شده بود.

 كريمي اعلام كرد: آسفالت مجدد اين راه مواصلاتي نقش موثری در تعدیل مشکلات احتمالي و ایجاد رضایتمندی اهالی چندین روستا که در محور مذکور تردد می نمایند؛ داشته است.   
فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت:
 آسفالت جاده های روستایی روند خوبي دارد؛ اما با توجه به اینکه چند سال از آسفالت آنها می گذرد نیاز مبرم به روکش دارند که امید می رود با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به انجام اين مهم اهتمام ورزند که تحقق آن بدون شک نقش مهمی در رفاه و برجسته نمودن خدمات دولت تدبیر و امید به روستاییان دارد.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران