مهندس امیر خسروانی به عنوان رییس کارگروه فنی و عمرانی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای کشور تعیین شد

بیست وهفتمین نشست کارگروه فنی و عمرانی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها از سوی معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص این جلسه گفت: در ابتدای جلسه، ضمن تبیین جایگاه مهم این کارگروه در استفاده از خرد جمعی و نظرات و پیشنهادهای دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها در برنامه ریزی های معاونت امور دهیاریها، از اعضای محترم کارگروه درخواست شد اهمیت ویژه ای برای جلسات کارگروه قائل شوند و قبل از هر نشست، به منظور افزایش بهره‌وری جلسه، موضوع‌های دستور جلسه را در نشست کارشناسی مجموعه خود بررسی و نتایج حاصل را در جلسه مطرح نمایند.
وی ادامه داد: دستور کار بعدی جلسه، تعیین رییس کارگروه بود که با نظر همه اعضای کارگروه، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه به عنوان رییس کارگروه تعیین گردید.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی یادآور شد: کارگروه های تخصصی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها، به منظور بهره‌گیری از نظرات کارشناسی ادارات زیر مجموعه استانی، از سال 1386 تشکیل و جلسات آن تاکنون بصورت مستمر برگزار شده و ترکیب جدید کارگروه‌ها، با توجه به تخصص و ابراز علاقمندی هر یک از مدیران کل محترم امور روستایی، تشکیل و ابلاغ گردید.
شایان ذکر است مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های خراسان رضوی، سمنان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و مازندران، اعضای جدید کارگروه فنی و عمرانی را تشکیل می‌دهند. 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران