پیام مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها به مناسبت روز دهیار

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز دهیاری اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیتهای خالصانه خادمین بخش مدیریت روستایی به شمار می رود . تاسیس و استقرار دهیاری ها به عنوان مدیران اجرایی محلی در سراسر کشوریکی از مهمترین دستاوردهای  نظام جمهوری اسلامی در تجلی اراده مردم در اداره امور خود و مشارکت مدنی آحاد ملت  و نیز تحقق مردم سالاری به شمار می رود.

خدمات متنوع و وسیع دهیاران در حوزه های حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت، مدیریت بحران، مدیریت پسماند، مسائل و برنامه‌های فرهنگی- اجتماعی از جمله توسعه گردشگری روستایی و بوم گردی نمود عینی پیدا می‌کند که در نتیجه آن آسایش، امنیت، نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و  در نهایت رضایتمندی مردم را تامین می نماید.

فغالیت 1660  دهیاری در سطح استان، فرصت مغتنم و ارزشمندی برای ارتقای سرمایه اجتماعی است که در پرتو توجه دولت تدبیر و امید به روستاها در قالب تهیه و تدوین برنامه‌های مناسب و همچنین تخصیص اعتبارات و امکانات، معنایی ملموس یافته است .

 اینجانب به رسم وظیفه و قدردانی، این روز راخدمت کلیه دهیاران استان که با خلوص نیت به منظور حل مشکلات و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و در راستای توسعه و تعالی دیارمان تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از خدمات خالصانه و شبانه روزی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داریم . از درگاه خداوند متعال سلامتی، سرافرازی، سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان و خانواده ی گرامیشان را مسئلت می نمایم.

                                                                         امیر خسروانی

                                                       مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران