نشست هم اندیشی کارشناسان فنی اجرایی و مسئولین مالی دهیاری ها و بررسی عملکرد آنها در سال جاری

دوشنبه
96/12/7
سالن جلسات مدیریت بحران

کارشناسان فنی و اجرایی و مسئولین مالی دهیاری ها بخش عظیمی از مدیریت منابع مالی و نظارت بر فعالیت های عمرانی و ساخت و سازهای روستایی را با منابع محدود و دشواری های خاص و بی مثال بر دوش می کشند و مظلوم ترین قشر مجموعه دهیاری ها و بخشداری ها می باشند.


مطالبات مالی و فنی دهیاری ها و تکریم مردم سختی کشیده روستایی ورفع موانع موجود و تسریع و کمک در کنار تجارب موفق بخشداران و سازمان شهرداری ها و دهیاری هارا باید در دستور کار خود قرار دهند و در سال آتی پیش رو با سعه صدر و با تمام توان خواسته های مردم روستاها را پیگیری و مطالبه نمایند.

کارشناسان مالی و فنی بایستی از لحاظ علمی و اخذ مدارک و گواهینامه های مرتبط که به کیفیت عملکرد آنها در مدیریت دهیاری ها می انجامد اقدام نمایند بادستورالعمل های ابلاغی معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و سازمان دهیاری های کشور اطلاعات و داده های خود را به روز نمایند.

در ادامه هر یک از کارشناسان نقاط ضعف و قوت عملکرد خود را اظهار داشتند و نسبت به رفع کمبود ها و موانع موجود در حوزه دهیاری ها توضیحاتی را به مدیر کل محترم و کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه ارائه دادند.

در پایان این نشست مهندس خسروانی ضمن آرزوی سلامت و سعادت و توفیقات روز افزون برای کارشناسان محترم از عملکرد و دلسوزی آنها و حضور و مدیریت کمک های مردمی بخش های مختلف شهرستان های استان کرمانشاه و هدایت و حضور مداوم آنها در مناطق روستاهای زلزله زده تقدیر و تشکری از حاضرین بعمل آوردند.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران