از ابتداي سال جاري تا پايان مهرماه قريب به 30 ميليارد تومان اعتبار به حساب دهياري هاي استان واريز شده است

خسرواني خبر داد:

از ابتداي سال جاري تا پايان مهرماه قريب به 30 ميليارد تومان اعتبار به حساب دهياري هاي استان واريز شده است

امير خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اعلام كرد: از ابتداي سال جاري تا كنون قريب به 30 ميليارد تومان اعتبار از منابع مختلف به حساب دهياري هاي استان واريز شده كه اين مبلغ در مقايسه با سنوات گذشته افزايش چشمگيري داشته است كه اين نشان از توجه ويژه دولت تدبير و اميد به مقوله توسعه روستايي مي باشد.

 خسرواني در اين راستا اضافه كرد: 16 ميليارد و 200 ميليون تومان از اين اعتبار در چند روز اخير از محل اعتبارات تبصره 2 ماده 39 قانون ماليات بر ارزش افزوده به حساب دهياري هاي استان واريز گرديده و مابقي در طول شش ماهه اول سال جاري در فواصل زماني مشخص به حساب دهياري هاي استان واريز شده است.

وي افزود: با توجه به محل تأمين اعتبار؛ نحوه هزينه كرد اعتبارات واريزي به صورت 40 درصد جاري و 60 درصد عمراني مي باشد.

اين مدير حوزه روستايي تاكيد كرد: دهياران مي توانند با اختصاص سهم اعتبارات عمراني به طرح هاي اولويت دار عمراني؛ بخش عمده اي از مشكلات زيرساختي روستاها را مرتفع نمايند و گام بزرگي به سوي سازندگي و آباداني روستاهاي استان بردارند.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري به اهداف اجراي پروژه ها عمراني در روستاها اشاره كرد و بيان داشت: ساماندهي و تقويت زيرساخت ها و زيربناها؛ ارتقاء سطح خدمات قابل ارايه به روستاييان و ايجاد محيطي امن با استانداردهاي مطلوب براي زندگي از مهمترين اهداف عمراني مديريت توسعه روستايي استان در نواحي روستايي مي باشد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر ضرورت همكاري روستاييان در برنامه هاي توسعه پايدار روستايي در استان تصريح كرد: اتمام سريع عمليات اجرايي پروژه هاي عمراني و خدماتي در روستاها مستلزم ارتقاء سطح همكاري روستاييان و مسئولان است به طوريكه با افزايش مشاركت روستاييان در اجراي برنامه هاي دولت؛ اين پروژه ها به موقع و با كيفيت بيشتر به بهره برداري مي رسند. 

 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران