بازديد مدير كل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري از چند روستا در شهرستان هاي ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب

بازديد مدير كل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري از چند روستا در شهرستان هاي ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب

بنا به گزارش واحد اطلاع رساني دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري؛ امير خسرواني مدير كل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري از چندين روستا در شهرستان هاي ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب بازديد نمود.



مهندس خسرواني به عنوان اولين مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در سفري كاري با حضور در دره ژاله سفلي و آبدالان ميركي در بخش ازگله شهرستان ثلاث و باباجاني در جريان روند برنامه هاي توسعه روستايي در زمينه هاي مختلف؛ كمبودها و نارسايي ها و ظرفيت ها و پتانسيل هاي نواحي روستايي اين بخش قرار گرفت.

خسرواني در جمع مردم اين روستاها در خصوص لزوم توجه هرچه بيشتر مسئولان به گسترش خدمات قابل ارايه و تقويت زيرساخت هاي عمراني روستاهاي مذكور مطالبي ارايه نمودند و از اعلام آمادگي دفتر امور روستايي جهت حمايت از برنامه هاي توسعه پايدار در اين بخش خبر دادند.

 وي با تاكيد بر محروميت زدايي در سيماي روستايي بخش ازگله؛ پيام عمران و سازندگي مديريت توسعه روستايي استان را كه بر اساس خدمت رساني و خدمت گزاري به تمام حوزه روستايي استان استوار است به جامعه روستايي اين بخش ابلاغ كرد و اعلام كردند كه مجموعه دفتر روستايي استانداري كرمانشاه در راه توسعه عمراني؛ اقتصادي؛ فرهنگي و اجتماعي در كنار روستاييان عزيز است و اظهار اميدواري كرد با حمايت هاي مادي و معنوي گام هايي اساسي در راستاي توسعه يافتگي روستاهاي اين خطه برداشته شود.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در ادامه با بازديد از روستاي قره بلاغ اعظم بخش مركزي شهرستان سرپل ذهاب بازديد كرد و در جريان روند فعاليت هاي عمراني و اقدامات خدماتي دهياري اين روستا قرار گرفتند.

احداث پارك كوك در روستاي دره ژاله سفلي و افزايش سهميه قير رايگان روستاي آبدالان ميركي جهت تكميل آسفالت معابر روستا از مهمترين دستاوردهاي عمراني اين برنامه ده گردشي بودند.

 

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران