بازديد مديركل دفتر امور روستايي و شوراها از چندين طرح عمراني و اشتغالزايي در حوزه روستايي شهرستان پاوه

بازديد مديركل دفتر امور روستايي و شوراها از چندين طرح عمراني و اشتغالزايي در حوزه روستايي شهرستان پاوه


بنا به گزارش واحد اطلاع رساني دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري؛ امير خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري از چندين طرح عمراني و اشتغالزايي در حوزه روستايي شهرستان پاوه بازديد نمود.

اين گزارش مي افزايد؛ وي از روند عمليات ميداني اجراي پروژه دفع فاظلاب و جمع آوري آبهاي سطحي روستاي خانقاه بازديد نمود و در خصوص نحوه اجراي بهينه و به موقع و هدايت هم افزايي و تشريك مساعي سازماني جلسه اي با بخشدار مركزي پاوه تشكيل داد و در پايان از نمايشگاه صنايع دستي و خانه گردشگري اين روستا ديدن كرد.



مهندس خسرواني در ادامه از مزرعه پرورش بوقلمون و مرغابي روستاي چورژي كه زمينه اشتغال 10 نفر را در اين روستا فراهم كرده است بازديد كرد و حمايت مادي و تعهد سازماني دفتر امور روستايي و شوراها را از راه اندازي واحدهاي توليدي در روستاها با هدف تقويت اقتصاد خانوارهاي روستايي و رونق كسب و كار در اين نواحي اعلام نمود.



بر پايه اين گزارش در جريان اين بازديد يك روزه مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري از پروژه ساماندهي فاظلاب روستاي آريت و طرح هاي در حال اجراي روستاي سرياس بخش باينگان بازديد نمود و ساخت بازارچه محلي در روستاي سرياس را بنا به پيشنهاد دهيار روستا گامي بلند در راستاي اشتغال و بهبود وضعيت معيشت ساكنين ارزيابي نمودند.



گفتني است عبدالله زاده بخشدار مركزي شهرستان پاوه و چند نفر از كارشناسان دفتر در اين سفر كاري مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري را همراهي كردند.



دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران