مراسم بزرگداشت روز دهياري در پاوه باشكوه برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز دهياري در پاوه باشكوه برگزار شد

 

مراسم گراميداشت روز دهياري با حضور امام جمعه؛ فرماندار؛ بخشداران و دهياران شهرستان پاوه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.


ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه شهرستان پاوه در اين مراسم طي سخناني صداقت درفکر؛ اندیشه و عمل و عدم تغییر چهره و موضع را توسط مسئولان بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: اعتماد مردم فقط با صداقت و یکرنگی جلب خواهد شد.         
امام جمعه پاوه با بیان اینکه مردم ما مستحق تکریم،احترام وخدمت هستند؛ افزود: هر اقدام؛ حرکت و عملی که مسئولان در منطقه انجام دهند بايد در جهت خدمت به مردم باشد

وی زمانه شناسی را برای مدیران بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و تاكيد كرد: اگر مدیران ما مسلط و آگاه به اوضاع و احوال زمان و منطقه خود نباشند هرگز توان برنامه ریزی برای رفع مشکلات و تقویت وتوسعه منطقه را نخواهند داشت.
ماموستا قادری با قدردانی از تلاش،زحمات و خدمات دهیاران؛ به نقش ارزنده دهیاران در تقویت امور فرهنگی در روستاها اشاره کرد و ادامه داد:دهیاران در کنار توسعه عمرانی در روستاها می توانند نقش ارزنده و تعیین کننده ای در حفظ و تقویت هویت،اصالت و فرهنگ و اعتقادات دینی مردم داشته باشند   .
نماينده ولي فيقه در شهرستان پاوه از زحمات و خدمات دهیاران در زمینه توسعه گردشگری در تعدادی از روستاهای شهرستان قدردانی کرد و تصريح كرد: دهیاران ما باید ضمن تقویت این کار که در راستای تأمین معیشیت مردم و ارتقای وضعیت اقتصادی آنها تأثیر گزار است بايد طوری برنامه ریزی کنند که فرهنگ و اندیشه گردشگران موجب مسخ فرهنگ مردم ما نشود.


در ابتدای این جلسه پرويز ايده پور فرماندار شهرستان پاوه به ايراد سخن پرداخت و اظهار داشت: ۳۷ دهیار در روستاهای شهرستان مشغول فعالیت هستند و دهیاران در توسعه بخش گردشگری شهرستان نقش بسزائی ایفا کرده اند.
پرویز ایده پور با بیان اینکه توسعه واقعی از روستاها شروع می شود؛ اضافه كرد: با توسعه روستاها؛ مهاجرت کاهش و مشکلات شهر نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.       
فرماندار پاوه توجه به دهیاران و روستاها را مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: دهیاران رکن و اساس توسعه در کشور هستند.

فرماندارپاوه توسعه بخش گردشگری روستايي با وجود پتانسیل های موجود در روستاهای شهرستان را از برنامه های اولویت دار مديريت ارشد شهرستان دانست و اعلام كرد: بخش گردشگری روستایی شهرستان تقويت شده است و امروز تورهای توریستی برای حضور مسافران و گردشگران در روستاهای هدف گردشگری از جمله روستای نسمه وقت قبلی می گیرند.
وی با بیان اینکه شهرستان پاوه چند نوع گردشگری فرهنگی،طبیعی و زیارتی دارد؛ خاطر نشان ساخت: در بسیاری از اوقات سال روستاهای نسمه، هجیج، شمشیر و خانقاه مملو از گردشگران داخلی و خارجی هستند.

در پایان از شهرستان با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.


دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران