پاسداشت روز دهياري در بخش مركزي شهرستان كرمانشاه

پاسداشت روز دهياري در بخش مركزي شهرستان كرمانشاه

آيين گراميداشت روز دهياري با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري؛ بخشدار مركزي و دهياران بخش مركزي شهرستان كرمانشاه برگزار گرديد.

امير خسرواني مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري در اين مراسم با تبريك اين مناسبت؛ اظهار داشت: دهياري ها نمايندگي هاي دولت در روستاها هستند و ره آورد اين نهاد در روستاها مديريت؛ انسجام و پيشبرد برنامه هاي توسعه در بخش هاي مختلف بوده است.

امير خسرواني افزود: در اين مقطع زماني كه دولت نگاه ويژه اي به عمران و آباداني روستاها دارد؛ نهاد دهياري بايد با اهتمام بيشتر و پيگيري هاي مجدانه به  برنامه هاي توسعه در روستاها شتاب بيشتري بدهد.

وي حركت در جهت تقويت اقتصاد خانوارهاي روستايي را ماندگاري جمعيت و شكوفايي اقتصاد روستاها مهم ارزيابي كرد و بيان داشت: دهياري ها مي توانند با تشكيل زنجيره هاي ارزشي محلي و ظرفيت سازي علمي و عملي در روستاها؛ نواحي روستايي را به كانون توليد و ارزش آفريني تبديل كنند.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري اعلام كرد: در سالجاري در بين 35 روستاي بخش مركزي كرمانشاه قير رايگان توزيع خواهد شد كه به تقويت زيربناهاي عمراني در اين روستاها كمك قابل توجهي خواهد كرد.

عليرضا حيدري بخشدار مركزي كرمانشاه در ابتداي اين مراسم در ارتباط با نقش دهياري ها در توسعه روستايي؛ اقدامات صورت گرفته از سوي دهياري هاي بخش مركزي و ضرورت اصلاح فرايندهاي كار سازماني دهياري ها در برخي حوزه ها توضيحات مبسوطي ارايه داد.

در اين مراسم جمعي از دهياران به نمايندگي از جامعه دهياران بخش مركزي به تبيين مشكلات كاري؛ اجرايي و اداراي نهاد دهياري ها پرداختند.

در پايان با اهداء لوح و هدايا به مناسبت روز دهياري از زحمات و تلاش هاي خالصانه دهياران بخش مركزي شهرستان كرمانشاه قدرداني شد.

دیدگاه
نام  
ایمیل  
وب سایت (اختیاری)  
متن  
  تصویر امنیتی  

کد امنیتی تصویر بالا را در کادر  وارد کنید

 
   
   

نظرات کاربران